2016. március 12., szombat

fun facts

Mielőtt az utolsó részeket közzétenném, szerettem volna néhány fun fact-tel szolgálni a történetet illetően. :) Enjoy!

#1: Wigan nem csak kitaláció, létezik is. A helyszínválasztás azért esett erre a városra, mert 2015 tavaszán munkát kerestem au-pair-ként, és egy családdal kapcsolatba is kerültem, akik Wiganben élnek, Angliában. A meló végül nem jött össze, így viszont szabadon engedhettem a képzeletem, és megszületett Jenny Brown.

#2 A történet fontos helyszínét, a raktárat megtekinthetitek az alábbi linken: Wigan. És igen, ez is Wigan. :)

#3 A skóciai útnál azért a Loch Ness-nél található várra esett a választásom a csókot illetően, mert tesóm járt ott, és marhára irigyelem érte. :D

#4 Sokat gondolkodtam, hogy ha egyszer írhatnék az egyik szereplőnek spin-offot, kit választanék. Így a végén egyöntetűen Mel karakterét találom a legösszetettebnek és a maga módján rejtélyesnek. Nagyon vagány tinédzserkora lehet, az tuti.


#5 A könyveket, amiket Peny olvasott, én is olvastam, néhányat nem is egyszer.

#6 A leírt zeneszámokat igyekeztem úgy válogatni, hogy illeszkedjen a cselekményhez, de néha csak úgy beleírtam az aktuális számot, amit épp hallgattam :)

#7 Ashton csak egy-két rész erejéig lett volna benne a történetben, viszont Jenny mellett kulcsszereplővé nőtte ki magát.

#8 Legtöbbször a 20. részt írtam át (és milyen jó, hogy így tettem). Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy ott kisebb válságba estem, és szinte a falat kapartam, hogy szálljon meg az ihlet. Megszállt, azóta sem hagyott el :)

#9 Mániákusan használom a "pedig" és "mire" szavakat, csak fél délután, mire átnézem és kijavítom/átfogalmazom őket.

#10 Sosem volt tervben a szerelmi háromszög klisé, Jenny-t végig Henry mellett akartam tudni.

#11 A legtöbb részt a TIK-ben (könyvtár) írtam meg, a tavaly nyáriakat pedig a diófa alatt délutánonként, naplemente közben és migránsáradat társaságában. :)

# Körülbelül a 22-ik résznél kezdtem el mondogatni, hogy "már csak kb. 5 rész van hátra..." Mindig rossz voltam matekból.

Nem tudom eléggé kifejezni, mennyire hálás vagyok, amiért végigolvastátok ezt az egész történetet. 2015 május (!!) óta velem vagytok, és ezért nagyon szeretlek titeket. <3
Köszönök mindent, tényleg.
Az utolsó részek Húsvétig megérkeznek (valószínüleg. Mindig szolgálhatok meglepetéssel ;))
Love, nagyölelés.
Neverhood

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése